سالار سرویس

تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیرات انواع برد الکترونیکی خود را به ما بسپارید.

عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی در انواع مدل شامل برد لوازم خانگی، برد کولر گازی و پکیج، بردهای دستگاه های پزشکی و همچنین بردهای پیشرفته ماشین آلات صنعتی در سالار سرویس عیب یابی و تعمیر می شود. فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید تا متخصصان ما هماهنگی های لازم را با شما برقرار کنند.

همچنین می توانید با فرم روبرو را پر کنید تا تکنسین های سالار سرویس در کمترین زمان به محل اعزام شوند و تعمیرات برد الکترونیکی شما را به انجام برسانند.
برای عیب یابی و تعمیر هر نوع برد الکترونیکی، فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

فرم درخواست تعمیرات

تعمیر برد الکترونیکی

تمام لوازم الکترونیکی دارد برد الکترونیکی می باشند. تمام لوازم خانگی، کولر، پکیج، کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل، کنسول بازی و… و هر وسیله الکترونیکی دیگر حداقل یک برد الکترونیکی دارند. اهمیت قطعه برد در لوازم الکترونیکی بسیار زیاد است. برد الکترونیکی مانند مغز دستگاه عمل می کند و به قطعات مختلف دستگاه فرمان ارسال می کند. تعمیر بردهای الکترونیکی یک شغل کاملا تخصصی است.

سرویس برد الکترونیکی - سالار سرویس

اگر برد دستگاه دچار هر مشکلی شود باید حتما توسط یک تکنسین تعمیر بردهای الکترونیکی ، عیب یابی و تعمیر شود. تعمیر برد الکترونیک یک کار دقیق و حساس است و به تمرکز بالایی احتیاج دارد. اگر فرد در تعمیر برد الکترونیکی تسلط کافی نداشته باشد و در عیب یابی و یا تعمیر آن اشتباه کند احتمال آسیب بیشتر به برد دستگاه وجود دارد. متخصصان سالار سرویس با سال ها تجربه در عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی کیفیت تعمیر و اصالت قطعات مصرفی را به شما تضمین می دهند.

نکاتی در رابطه با تعمیر و بازسازی برد الکتریکی

تعمیر برد الکترونیکی کار حساسی است و نکات بیشماری در تعمیر برد وجود دارد که باید رعایت شود. خیلی از این نکات در دروه های آموزشی و عمده نکات نیز در تجربه و حین کار بدست می آیند. در مورد تعمیر قطعات به نکات زیر دقت کنید:

قبل از اینکه برد را جدا کنید حتما یک عکس از آن تهیه کنید و شماره ها و علائم سیم ها و قطعات را جایی ثبت کنید. این عکس در خیلی از اوقات به کمک شما می آیند. قطعات برد واقعا ریز هستند و خیلی از تعمیرکاران بردهای الکترونیکی از ذره بین برای دیدن و بررسی برخی قطعات استفاده می کنند.

تعمیر برد الکترونیکی - سالار سرویس

شاید مهمترین نکته در تعمیر بردهای الکترونیکی این باشد که طراحی و ساختار برد در دستگاه های مختلف کاملا متفاوت است و با آگاهی نسبت به چند نوع محدود از انواع برد و قبل از کسب تخصص لازم نباید مشغول تعمیر یک برد شد.

یکی از نشانه های خرابی برد این است که بوی سوختگی می دهد. قبل از شروع به کار بررسی کنید تا دستگاه به برق متصل نباشد. متصل بودن دستگاه به برق باعث برق گرفتگی و آسیب به دیگر اجزای دستگاه می شود.

دقت داشته باشید که تعمیر بردهای الکترونیکی کاری کاملا تخصصی است و بدون تخصص انجام این کار غیر ممکن است. برای تعمیر برد به ابزار مخصوصی احتیاج است که در دسترس همه قرار ندارد و فقط یک متخصص تعمیر بردهای الکترونیکی این ابزار و تجهیزات را به طور کامل در اختیار دارد.

تعمیر بردهای الکترونیکی - سالار سرویس

تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیر بردهای الکترونیکی یک حرفه بسیار مهم و حساس می باشد که برای انجام آن به تخصص و تجربه نیاز است. توصیه می شود اگر برد الکترونیکی لوازم خانگی شما با مشکل مواجه است به هیچ وجه اقدام به تعمیر خودسرانه آن نکنید و سرویس برد الکترونیکی خود را به متخصصان سالار سرویس بسپارید. متخصصان این مجموعه قادرند تعمیرات بردهای الکترونیکی را به صورت تخصصی و اصولی به انجام برسانند. این متخصصان تمام تلاش خود را می کنند تا با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیرات برد شما را انجام دهند.

تعمیر برد - سالار سرویس

تعمیرات سیار برد الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیکی در مجموعه سالار سرویس می تواند به صورت سیار انجام شود. متخصصان سالار سرویس با مراجعه به محل اعلام شده توسط مشتری به عیب یابی و تعمیر برد دستگاه می پردازند. البته اگر برد دستگاه از آن جدا شده باشد می توانید با ارسال آن از طریق پیک یا پست تعمیر آن را به متخصصان سالار سرویس بسپارید. سالار سرویس با تکنسین هایی خبره و با سابقه آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

همچنین اگر نیاز باشد تعویض برد الکترونیکی نیز توسط متخصصان ما انجام خواهد شد. تعویض و تعمیر انواع برد الکترونیکی در منزل توسط سالار سرویس به صورت فوری امکانپذیر است.

نحوه ارائه خدمات تعمیر برد الکترونیکی

ارائه خدمات در سالار سرویس به صورت تخصصی صورت می گیرد. تکنسین های سالار سرویس روی تعمیر انواع بردهای الکترونیکی مسلط هستند. بردهای الکترونیکی انواع مختلفی دارند و برای یک تعمیرکار توانایی کار کردن با همه آنها یکی از محسوب می شود. ارائه خدمات در سالار سرویس هم به صورت مراجعه حضوری و هم با استفاده از پست امکانپذیر است.

ارائه خدمات در سالار سرویس طوری می باشد که آرامش خاطر مشتریان را به همراه داشته باشد. سالار سرویس یک مرکز خدماتی بزرگ و معتبر در تهران است که به انواع سازمان ها و ادارات و منازل مسکونی خدمات تعمیرات ارائه می دهد.

تعمیرات برد در تهران - سالار سرویس

مزایای استفاده از خدمات تعمیر برد سالار سرویس

یکی دلایل انتخاب سالار سرویس برای تعمیرات برد الکترونیکی مزایای مورد توجه این مرکز تعمیراتی است. تعمیرات بردهای الکترونیکی در سالار سرویس دارای مزایای بیشماری است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر تخصصی برد توسط تکنسین های خبره
  • تعمیرات برد الکترونیکی با هزینه استاندارد و کیفیت عالی
  • تعمیر برد الکترونیکی با قطعات اورجینال

برای تعمیر انواع برد فقط لازم است با متخصصان سالار سرویس تمام بگیرید. این متخصصان در کمترین زمان خود را به مقصد رسانده و تعمیرات فوری مورد نیاز شما را انجام خواهند دارد.

هزینه تعمیرات برد الکترونیکی

اطلاعات عموم مردم از بردهای الکترونیکی بسیار کم است. از طرفی هنگامی که این بردهای الکترونیکی دچار ایراد و اشکال می شوند تا قبل از اینکه عیب یابی با استفاده از تجهیزات خاص روی آنها صورت نگیرد عیب آنها قابل تشخیص نیست. از طرفی قابل تعمیر بودن این بردها نیز توسط مشتری و حتی برخی تعمیرکاران تازه کار قابل تشخیص  نیست. به همین دلایل برخی تعمیرکاران از این شرایط سوء استفاده کنند.

تعمیرات برد الکترونیکی در تهران - سالار سرویس

این تعمیرکاران گاهی برای تعمیر یک برد الکترونیکی که شاید در صورت تعویض قیمت کل برد بیش از 50 هزار تومان هم نباشد تقاضای دستمزدهای چندصد هزارتومانی می کنند.

در مرکز تعمیرات تخصصی سالار سرویس، اولا بیشترین تلاش تکنسین ها این است که برد الکترونیکی را تا جای امکان با کمترین قیمت و هزینه ممکن برای مشتری تعمیر کنند. اجرت تعمیر انواع برد به شکل استاندارد، تعریف شده و سیستمی موجود است و قیمت دقیق و استاندارد بعد از عیب یابی به مشتری اعلام می شود.

اگر به دنبال شماره تعمیرکار برد الکترونیکی قابل اعتماد و منصف هستید فقط کافی است یک تماس با مشاورین سالار سرویس برقرار کنید تا بهترین تعمیرکاران تهران را برای رفع مشکل اعزام کنند.

اسکرول به بالا