سالار سرویس

تعمیرات برد ماشین لباسشویی با سالار سرویس

تعمیرات برد ماشین لباسشویی در انواع سایز پذیرفته می‌شود

یکی از خدمات زیر مجموعه سرویس یخچال در سالار سرویس ، تعمیرات برد ماشین لباسشویی می‌باشد. تکنسین‌های تعمیرات برد ماشین لباسشویی در مجموعه ما با عیب یابی اصولی و دقیق برد یخچال، قطعات معیوب را تشخیص داده و با توجه به شرایط، آنها را تعمیر و یا تعویض می نماییم. برای تعمیرات برد ماشین لباسشویی فقط کافی است با شماره های قید شده در زیر تماس بگیرید. همچنین با پر کردن فرم روبرو همکاران ما با شما تماس می گیرند تا درخواست و اطلاعات شما را ثبت کنند. تکنسین های ما در صورت نیاز سریعا به محل اعزام می شوند.

اطمینان از کیفیت تعمیرات برد ماشین لباسشویی با سالار سرویس

فرم درخواست تعمیرات

تعمیرات برد ماشین لباسشویی

یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی برد آن است که وظایف کلیه قطعات به این قطعه بستگی دارد و خرابی آن باعث می شود که دستگاه شستشوی لباس را درست انجام ندهد که در این صورت باید برد تعمیر شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تعمیرات برد ماشین لباسشویی می پردازیم.

برد ماشین لباسشویی چیست و چگونه کار می کند؟

تعمیرات برد ماشین لباسشویی بسیار اهمیت دارد چون برد یکی از اساسی ترین و اصلی ترین قطعات است و نقش مهمی در دستگاه دارد. برد فرمان های صادره از سوی دکمه استارت و تایمر کنترل را به دستگاه می دهد و در اجرای تمامی فرمان ها به دستگاه نقش مهمی دارد . این قطعه ظریف و حساس دارای چندین قطعه مانند خازن ، فیوز است که نوسانات برق و نفوذ آب به داخل برد باعث سوختن ماشین لباسشویی می شود. در صورتی که برق نوسان داشته باشد با ورود به داخل برد باعث از کارافتادن بخش های دیگر و در نهایت سوختن برد می شود. در اصل ماشین لباسشویی به یک محافظ برق با کیفیت نیاز دارد تا اثرات نوسانات برق را کاهش دهد.

خرابی برد ماشین لباسشویی

تعمیرات برد ماشین لباسشویی مربوط به قسمت مکانیکی و الکترونیکی آن است که تشخیص به موقع آن باعث جلوگیری از بروز آسیب جدی به دستگاه می شود که خرابی دستگاه ماشین لباسشویی به چندین موارد بستگی دارد :

نوسانات برق ماشین لباسشویی که اتصال را در خازن ایجاد و باعث سوختن برد الکترونیکی می شود. همچنین به دلیل نفوذ آب به درون ماشین باعث اتصال سیم پیچ داخلی و سوختن برد ماشین می شود. از کار افتادن و کار نکردن پنل جلوی ماشین لباسشویی هم باعث خرابی برد می شود. وقتی که چرخش ماشین لباسشویی خوب و مناسب نباشد باعث خرابی برد می شود. وقتی خشک کن ها در لباسشویی درست عمل نکنند. زمانی که آب به درستی تخلیه نشود ، گرم نشدن آب ماشین لباسشویی ، خرابی موتور ماشین و روشن و خاموش نشدن دستگاه ، نفوذ آب به داخل ماشین  که در همه این موارد تعمیرات یا تعویض کردن برد لازم و ضروری است که در همه ماشین لباسشویی ها برد یکسان نیست و با هم متفاوت است که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت سالار سرویس به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه تعمیر و تعویض قطعات اصلی در ماشین لباسشویی مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اختلال در تنظیمات ماشین لباسشویی

گاهی اوقات بعد از تنظیمات برای شستشو دستگاه بر اساس منوی خود کار نمی کند و پیامی برای شستشو ارسال نمی شود که در این موقع عامل اصلی خرابی برد می باشد که در این صورت باید از تعمیرکار ماهر برای تعمیر کردن دستگاه استفاده کنید.

توقف خودکار ماشین

هنگامی که لباسشویی کار می کند ناگهان متوقف می شود و دیگر کار نمی کند که این عمل نشان دهنده خرابی برد دستگاه است که باید فورا آن را تعمیر یا تعویض کرد که باید توسط افراد متخصص بررسی و تعمیر شود. چون برد یک دستگاه حساس و ظریف است که به عنوان یک مغز دستگاه کار می کند و تمام کنترل قطعات توسط برد می باشد.

آموزش تعمیرات برد ماشین لباسشویی

هنگامی که برد نیاز به تعمیر دارد شما می توانید از نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرید یا اینکه خودتان برد را تعمیر کنید . ابتدا بهتر است برق را قطع کنید و کنترل پنل را بردارید و منبع تغذیه را بررسی و با چک کردن خازن ها شروع کنید ولی اگر الکترولیت ها از برد خارج شوند احتمال آسیب به برد بسیار زیاد است که باید آن را تعویض کرد. همچنین خازن ها با درب دستگاه هم ارتباط دارند که اگر درب قفل و خراب شود برد هم خراب می شود . در بعضی مواقع ماشین تخلیه آب انجام نمی دهد و صدور فرمان آبگیری انجام نمی شود که همه این عوامل نشان دهنده مشکل و خرابی دستگاه است  که گاهی اوقات هم ممکن است خرابی برد قابل تعمیر نباشد که نیاز به تعویض دارد و این کار توسط افراد متخصص انجام می شود.

تعویض برد ماشین لباسشویی

در صورتی که تعمیرات برد لباسشویی با موفقیت نباشد و با تعمیرات حل نشود بهتر است که آن را تعویض کنید . البته ماشین لباسشویی های که جدید هستند دارای بردهای تخصصی و پیشرفته می باشند که وظایف برد کنترل قسمت های دیگر این دستگاه است که شما برای تعویض برد می توانید با مرکز تخصصی سالار سرویس ارتباط برقرار کنید.

هزینه تعمیر و تعویض برد ماشین لباسشویی

هزینه این قطعه در برندهای مختلف متفاوت می باشد و عوامل مختلفی مانند نوع برند ، نوع مدل ، تکنولوژی استفاده شده و غیره در قیمت نهایی تاثیرگذار است . البته تعمیرات برد بسیار مقرون به صرفه است و در اصل اگر مشکل برد با یک تعمیر ساده حل شود بهتر است که آن را تعمیر کرد چون تعویض آن هزینه بالاتری دارد.

بهترین مرکز تعمیرات برد ماشین لباسشویی

یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات و خدمات رسانی به مشتریان جهت تعمیر و تعویض برد ماشین لباسشویی شرکت سالار سرویس است و از آن جایی که تعمیر این قطعه نیاز به تخصص و مهارت دارد بهتر است که توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود . همچنین چون برد قیمت متفاوتی دارد شما می توانید با قیمت مناسب آن را از این شرکت تهیه نمایید و از ویژگی های مهم این شرکت اعزام افراد تعمیرکار به محل ، ارائه کارت گارانتی ، استفاده از قطعات اورجینال ، تعمیرکاران حرفه ای ، هزینه مناسب ، دارای شعب متعدد در اکثر مناطق تهران می باشد که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت سالار سرویس مراجعه و نحوه خدمات رسانی به مشتریان را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد تعمیرات برد ماشین لباسشویی صحبت کردیم که این قطعه نقش حیاتی را در عملکرد ماشین لباسشویی دارد و بهترین کار این است که در زمان های خاص سرویس دهی به صورت دوره ای انجام شود تا مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نشود که به همین منظور شما می توانید با شرکت سالار سرویس ارتباط و از هزینه تعمیر و تعویض قطعات اصلی در ماشین لباسشویی اطلاع حاصل کنید.

 

 

اسکرول به بالا