سالار سرویس

تعمیرات انواع لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت

برای خدمات تعمیر لوازم خانگی خود فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.
یا فرم درخواست روبرو را پر کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.
تکنسین های سالار سرویس بعد از ثبت درخواست و دریافت نشانی، به سرعت به محل اعزام می شوند.

فرم درخواست تعمیرات

تعمیرات لوازم خانگی

همه ما از انواع متعددی از لوازم خانگی با کاربری های متفاوت استفاده می کنیم. لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، و وسایل سرمایشی و گرمایشی از این انواع هستند. برخی از این لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر دائم و 24 ساعته در حال کار هستند و احتمال خرابی در آنها زیاد است.

استفاده مداوم و متعدد از این لوازم خانگی در ضمن اینکه برخی افراد کاربری اصولی از این لوازم خانگی را ندارند باعث بروز مشکل و ایراداتی در کارکرد این دستگاه ها می شود.

 

سالار سرویس با تکنسین های مجرب و ماهر، تعمیر تخصصی و بی نقص این لوازم خانگی را به شما تضمین می دهد. متخصصین سالار سرویس با حضور در محل با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تعمیرات لوازم خانگی شما انجام می دهند.

سرویس لوازم خانگی

لوازم خانگی برای حفظ راندمان کاری و همچنین جلوگیری از خرابی های احتمالی باید به صورت مرتب سرویس شوند. سرویس لوازم خانگی شامل تمیزکاری آن و تعویض برخی لوازم مصرفی و بررسی نحوه عملکرد سیستم است تا اگر مشکلی یا سر و صدای غیر عادی در دستگاه مشاهده می شود در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر شود تا هزینه های بیشتری بر دوش کاربران تحمیل نکند.

خیلی از مشکلات لوازم خانگی به این دلیل ایجاد می شوند که دستگاه به موقع سرویس نشده است. سرویس دستگاهرا می توان از یک زاویه دید نوعی پیشگیری از خرابی های اساسی دانست. متخصصین سالار سرویس به صورت اصولی سرویس انواع لوازم خانگی را بر عهده می گیرند.

نصب لوازم خانگی

برخی لوازم خانگی مانند یخچال، اجاق گازهای مدرن و مایکروویو کاری تخصصی است که باید توسط تکنسین صورت بگیرد. متخصصن لوازم خانگی در سالار سرویس روی نصب انواع لوازم خانگی تسلط دارند و قادرند بهترین مکان نصب و شرایط ایمنی نصب از لحاظ ایمنی برای کاربر و افزایش طول عمر دستگاه را به خوبی تشخیص دهند و اجرا کنند.

 

توصیه می شود لوازم خانگی را خودتان نصب نکنید و از متخصصان سالار سرویس برای این کار بهره ببرید.

تعمیرات سیار لوازم خانگی

برخی لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون اینقدر حجیم و سنگین می باشند که جابجایی آنها برای تعمیر کاری بسیار سخت است و اصلا معقول نیست. سالار سرویس کار را برای شما آسان کرده است. متخصصین سالار سرویس برای تعمیر لوازم خانگی سنگین و حجیم در محل مورد درخواست شما حاضر می شوند و به تعمیر دستگاه شما می پردازند.

این متخصصان تمام ابزار و تجهیزات عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی را به همراه دارند و در صورت لزوم می توانند به تعویض قطعات نیز اقدام کنند. سالار سرویس با خدمت رسانی در درب منازل و سازمان ها کار تعمیرات را برای شهروندان بسیار راحت کرده و نگرانی آنها بابت کیفیت و زمان تعمیر لوازم خانگی را برطرف کرده است.

تعویض قطعه لوازم خانگی

مهمترین بخش از تعمیرات لوازم خانگی عیب یابی است. عیب یابی لوازم خانگی باید به شکل صحیح صورت بگیرد زیرا اگر این کار به اشتباه صورت بگیرد هزینه بیشتری را بر دوش کاربر قرار می دهد. برخی از قطعات عیب یابی شده قابل تعمیر می باشند و توسط تکنسین تعمیر می شوند. اما برخی قطعات قابل تعمیر نیست و بهتر است به کلی تعویض شوند.

تکنسین های سالار سرویس قطعات معیوب را به شکل اصولی و با استفاده از با کیفیت ترین قطعات جایگزین و کمترین دستمزد، تعویض می کنند و تحویل مشتری می دهند. کوچکترین اشتباه در عیب یابی لوازم خانگی باعث تحمیل هزینه های غیر ضروری به مشتریان می شود. لذا توصیه می شود برای سرویس لوازم خانگی حتما به متخصصین سالار سرویس مراجعه کنید تا راندمان و شکل عملکرد دستگاه شما را بررسی و مشکلات کوچک آنها را برطرف کنند.

برندهای تحت پوشش تعمیرات لوازم خانگی

سالار سرویس یک مرکز تعمیراتی بزرگ می باشد که دارای متخصصان زیادی در زمینه های مختلف است. زمینه تخصصی این تکنسین ها متفاوت بوده و هر کدام روی لوازم خانگی خاصی در برندهای مشخصی متخصص می باشند.

 

این متخصصان کاملا زمینه های کاری یکدیگر را پوشش می دهند به شکلی که سالار سرویس هم اکنون مفتخر است که تمام انواع لوازم خانگی در تمامی برندها را به شکل تخصصی و اصولی با بهترین کیفیت کیفیت و نازل ترین قیمت و هزینه تعمیر می کند.

دلایل انتخاب سالار سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی

مهمترین مساله برای تعمیر برخی لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر زمان است، زیرا در صورت تعلل خیلی از مواد غذایی موجود در آنها خراب می شود. سالار سرویس برای این مشکل چاره اندیشیده و به محض تماس کاربران متخصصان خود را به محل تعمیر اعزام می کند به شکلی که مشتریان در هر نقطه از تهران که حضور داشته باشند در کمترین زمان به متخصص دسترسی خواهند داشت.

 

دلیل دیگر انتخاب سالار سرویس برای تعمیر لوازم خانگی قیمت معقول تعمیرات می باشد. بارها دیده شده که تعمیرکاران برای تعمیر ساده ترین موارد به علت اطلاعات کم کاربران از این شرایط سوء استفاده می کنند و قیمت های غیر معقولی را به کاربران اعلام می کنند. قیمت تعمیرات لوازم خانگی در سالار سرویس کاملا معقول و حساب شده و بر اساس یک فرمول ثابت تعیین شده است.

همچنین متخصصان سالار سرویس در کار خود خبره و باسابقه می باشند و قادرند انواع برندهای لوازم خانگی را با بهترین کیفیت و اعمال کمترین هزینه بر دوش کاربران تعمیر کنند و تجربه خوشی را از تعمیر لوازم خانگی برای مشتریان رقم بزنند.

تعمیرات انواع لوازم خانگی

در منازل همگی ما می توان انواع مختلفی از لوازم خانگی را یافت. برخی از این لوازم خانگی در آشپزخانه کاربرد دارند، برخی لوازم صوتی و تصویری می باشند و برخی دیگر مانند بخار شور و جاروبرقی برای تمیزکاری کاربرد دارند. طراحی، مهندسی و ساخت این لوازم خانگی باهم متفاوت است و قطعات مختلف با کارکردهای متفاوتی در آن ها به کار رفته است. متخصصین سالار سرویس قادرند انواع لوازم خانگی را عیب یابی و تعمیر کنند. تعمیرات انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف تخصص سالار سرویس است.

 

تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تهران بیشترین جمعیت را در بین شهرهای ایران دارد. از طرفی می توان گفت بیشترین تمرکز سرمایه نیز در تهران است به شکلی که تراکم ادارات، سازمان ها، وزارت خانه ها و شرکت ها در آن بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود سفارش تعمیرات لوازم خانگی در تهران بسیار زیاد باشد و به همین دلیل گاهی ترافیک کاری باعث تاخیر در خدمت رسانی به مشتریان می شود. سالار سرویس قادر است در کمترین زمان متخصصین خود را به هر جایی در تهران اعزام و مشکل کاربران را با بالاترین کیفیت خدمات رسانی و نازل ترین قیمت در تهران حل کند.

تعمیرات لوازم خانگی در محل

سالار سرویس یا اعزام نیروهای تکنسین متخصص و با تجربه به محل برای تعمیر لوازم خانگی مانند یخچال، اجاق گاز، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و همینطور تلویزیون سعی کرده راحتی و آسایش را برای کاربران فراهم کند و با تعمیر اصولی این لوازم ضروری خانگی به صورت فوری نگرانی مشتریان را در کوتاه ترین زمان مرتفع کند.

تعمیرات لوازم خانگی در منزل

شاید یکی از ناراحت کننده ترین لحظات هر شخص این باشد که خسته و در حالی که به استراحت نیاز دارد به خانه برود و متوجه شود یخچال خاموش شده است یا ماشین لباسشویی کار نمی کند و مجبور است روز بعد یا با لباس های کثیف به محل کار برود و یا لباس ها را در اوج خستگی با دست بشوید. این در حالی است که باید بخشی از روز تعطیل آخر هفته را نیز صرف تعمیر لوازم خانگی خود کند. سالار سرویس با تعمیرات لوازم خانگی در منزل این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

 

نحوه ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی در سالار سرویس به دو نحوه مختلف پذیرش می شوند. نحوه اول مخصوص لوازم خانگی با وزن و حجم بالا مانند یخچال و ماشین لباسشویی می باشد که در محل تعمیر می شود به این نحو که تعمیرکار به محل تعمیر دستگاه اعزام می شود و آن را در محل عیب یابی و تعمیر می کند. نوع دوم تعمیرات مخصوص دستگاه های کوچک مانند سشوار، آبمیوه گیری، اتو و … می باشد که حمل آنها آسان است. برای این دستگاه ها تعمیرات به این شکل صورت می گیرد که کاربر می تواند دستگاه خود را برای سالار سرویس ارسال کند. دستگاه مورد نظر عیب یابی شده و اعلام هزینه می شود و در بعد از اعلام توافق مشتری و تعمیر آن، به شکل حضوری یا به وسیله پیک به او تحویل داده می شود.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی ما

استفاده از مزایای تعمیرات لوازم خانگی سالار سرویس مزایای متعددی دارد. از جمله این مزایا می توان به تعمیرات فوری لوازم خانگی در محل، تکنسین های خبره و مجرب تعمیر لوازم خانگی، قیمت معقول و استاندارد برای انواع تعمیرات لوازم خانگی، کیفیت بالای لوازم و قطعات جایگزین و تعمیرات کاملا اصولی نام برد. سالار سرویس تمام تلاش خود را در بهره منده مشتریان از خدمات استاندارد و تامین آسایش کاربران به کار بسته است.

قطعات اصلی در تعمیرات لوازم خانگی

بعد از عیب یابی لوازم خانگی نوبت به تعمیر یا تعویض قطعات می رسد. قطعات اصلی در تعمیرات لوازم خانگی که توسط متخصصان لوازم خانگی سالار سرویس در لوازم خانگی جایگزین می شود همگی از باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار تهیه شده است و حتی اگر به علت کمبود یا نبود قطعات با کیفیت متخصصین مجبور به استفاده از نمونه های با کیفیت کمتر باشند ای مساله به صورت واضح به اطلاع مشتریان می رسد. البته سعی در این است که تا جای ممکن در صورت موجود بودن قطعات در بازار از بهترین کیفیت قطعات استفاده شود.

قیمت تعمیرات لوازم خانگی

قیمت تعمیرات لوازم خانگی در برخی موارد بسیار به دور از انتظار اعلام می شود. تعمیرکاران لوازم خانگی برای دریافت دستمزد تعمیرات استاندارد خاصی ندارند و همین امر باعث می شود برخی افراد از شرایط سوء استفاده کنند و قیمت های نامعقولی را به کاربران اعلام کنند. کاربران نیز در اکثر موارد از تخصص کافی برخوردار نیستند و مجبور می شوند این هزینه ها را بدون چون و چرا بپردازند. در سالار سرویس این مساله کاملا مهندسی شده و قیمت های کاملا منصفانه با توجه به میزان زمانی که تکنسین صرف می کند و سختی و تخصصی بودن کاری که انجام می دهد تعیین می شود.

شماره تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکاران لوازم خانگی در سالار سرویس همگی از کیفیت کار بسیار بالایی برخوردار هستند. همه این تعمیرکاران آزمون های شفاهی و عملی سختگیرانه ای را گذرانده اند و تجربه کاری و مهارت آنها برای مدیران مجموعه سالار سرویس اثبات شده است. بنابراین بین این تعمیرکاران هیچ تفاوتی وجود ندارد و شما می توانید با ثبت سرویس و یا تماس با ما از هرکدام از این متخصصان با توجه به نیاز خود بهره ببرید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران تا چند سال پیش برند سامسونگ بود. واردات لوازم خانگی این برند با توجه به همراهی با تحریم های آمریکا از جانب رهبری فرزانه و فرهیخته ما ممنوع اعلام شد. اما همین حالا نیز در منازل خیلی از ما ایرانی ها لوازم مختلف خانگی سامسونگ استفاده می شود. تکنسین های سالار سرویس قادرند محصولات سامسونگ را به صورت اصولی عیب یابی و تعمیر کنند. تکنسین های سالار سرویس عمدتا سابقه همکاری با نمایندگی های سامسونگ را در کارنامه دارند و در تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ متبحر و با تجربه می باشند.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

لوازم ال جی کره بزرگترین رقیب سامسونگ در بازار ایران به شمار می رفتند. محصولات این شرکت نیز مانند محصولات سامسونگ از کیفیت خوبی برخوردار بودند و طرفداران و مشتریان زیادی نیز در بازار ایران داشتند. محصولات این شرکت نیز مشمول ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای شدند اما در حال حاضر نیز انواع مختلفی از لوازم خانگی ال جی هنوز در منازل مردم موجود است. متخصصان سالار سرویس قادرند محصولات متنوع این شرکت را به شکل اصولی عیب یابی و تعمیر کنند.

تعمیرات لوازم خانگی بوش

محصولات بوش محصولات آلمانی کاملا باکیفیتی هستند که سابقه طولانی چند ده ساله در بازار ایران دارند و کاملا برای ایرانیان شناخته شده هستند. این محصولات استانداردهای طراحی و تولید متفاوتی دارند و باز و بست کردن و عیب یابی قطعات آنها باید توسط یک متخصص آشنا با محصولات این شرکت صورت بگیرد. محصولات بوش دوام و کیفیت قابل قبولی دارند و مشتریان زیادی از محصولات این شرکت استفاده می کنند. مجموعه سالار سرویس مفتخر است که قادر است بر پایه دانش و مهارت اساتید خود انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف از جمله محصولات بوش را تعمیر و عیب یابی کند.

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

لوازم خانگی پاناسونیک یکی از معروف ترین محصولات خانگی در بازار محسوب می شوند. محصولات این برند کمی گران می باشند اما کیفیت عالی دارند. محصولات پاناسونیک هیچگاه سیاست کاهش کیفیت محصولات خود به ازای قیمت رقابتی و ارزانتر را دنبال نکرده است و همیشه بهترین کیفیت محصولات خود را در بازار ارائه داده است. متخصصان سالار سرویس قادرند محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی پاناسونیک را به شکل اصولی عیب یابی و تعمیر کنند.

تعمیرات لوازم خانگی تفال

تفال یک برند فرانسوی کاملا شناخته شده در بازار لوازم خانگی است. محصولات تفال از کیفیت بسیار عالی برخوردارند و به دلیل اینکه بیشتر در بازار لوازم آشپزخانه فعال هستند، طرفداران زیادی در بین خانم های خانه دار دارند. تعمیرات لوازم خانگی تفال کاری تخصصی است. متخصصان سالار سرویس قادرند انواع لوازم خانگی تفال را عیب یابی و تعمیر کنند و قطعات را تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض نمایند.

اسکرول به بالا