سالار سرویس

سیم پیچی تک فاز و سه فاز

تخصصی ترین مرکز سیم پیچی موتور تک فاز و سه فاز در تهران

ما در گروه سالار سرویس با بهره گیری از تکنسین های کاملا حرفه‌ای، متنوع ترین خدمات سیم پیچی تک فاز و سه فاز در تهران را ارائه می دهیم. تکنسین‌های سالار سرویس تمام دقت، ظرافت و توان خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان به کار می بندند. برای دریافت مشاوره در مورد چگونگی ارائه خدمات فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم روبرو را پر کرده و برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

تجربه فراموش نشدنی با سالار سرویس

فرم درخواست تعمیرات

سیم پیچی تک فاز و سه فاز

سیم پیچی الکتروموتور از نظر تعداد فاز به دو نوع سیم پیچی تک فاز و سیم پیچی سه فاز تقسیم می شوند. موتورهای تک فاز توان پایین تری دارند و معمولی در مکان های مسکونی و اداری کاربرد دارند. از طرفی موتورهای سه فاز موتورهای قوی توان بالایی هستند که در ماشین آلات صنعتی کاربرد دارند. در ادامه این دو نوع سیم پیچی را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سیم پیچی موتور تک فاز - سالار سرویس

سیم پیچی موتور تک فاز

موتورهای تکفاز مزایای زیادی نسبت به موتورهای سه فاز دارند. از جمله این مزیت ها می توان به عدم نیاز به تجهیزات اضافی برای راه اندازی، قیمت به صرفه، تولید توان یکسان یا حتی بیشتر در حجم موتور برابر، قابلیت تعمیر، نگهداری و کنترل بیشتر اشاره کرد.

این موتورها در مراکز صنعتی و کارخانه ها مورد استفاده نیستند. در اماکن مسکونی که عمدتا از برق تک فاز استفاده می شود از موتورهای تک فاز برای لوازم خانگی بهره می بریم.

سیم پیچی موتور سه فاز

موتورهای سه فاز به جهت قدرت و توان از موتورهای تکفاز کارآمدتر می باشند. اگر در یک ماشین صنعتی نیاز به بیش از 7.5 اسب بخار توان باشد باید از موتورهای سه فاز استفاده کرد. این موتورها برای به چرخش درآوردن سیستم نیاز به سیم پیچ هایی برای تولید میدان مغناطیسی دارد.

سیم پیچی موتور سه فاز - سالار سرویس

در یک موتور سه فاز دارای 6 سیم پیچ مجزا است. در واقع برای هر فاز از دو سیم پیچ بهره گرفته می شود. سیم پیچی سه فاز موتورها به صورت ستاره یا مثلث می باشد. این موتورها در دو ولتاژ مختلف بالا و پایین تنظیم شده و کار می کنند.  

خدمات سیم پیچی موتور تک فاز و سه فاز در تهران

مجموعه سالار سرویس خدمات سیم پیچی موتور تک فاز و سه فاز در تهران را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. سیم پیچی موتورهای تک فاز و سه فاز کاری کاملا تخصصی می باشد. برای سیم پیچی موتور باید حتما ابتدا مهارت ها را به طور کامل آموزش ببینید زیرا کوچکترین اشتباه در سیم پیچی باعث می شود شما مجبور شوید کل سیم پیچی را از ابتدا انجام دهید.

این هزینه را یک سیم پیچ باید به دلیل اشتباه خود متحمل شود اما متاسفانه می بینیم گاهی افرادی هزینه اشتباه خود در سیم پیچی الکتروموتورها را از جیب مشتری کسر می کنند. لذا توصیه می کنیم حتما برای انجام خدمات مربوط به سیم پیچی تک فاز خود به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید.

سیم پیچی سه فاز - سالار سرویس

هزینه سیم پیچی تک فاز و سه فاز چگونه است؟

هزینه سیم پیچی تک فاز و سه فاز به نوع موتور و شرایط دستگاه بستگی دارد. متخصصان سیم پیچی سالار سرویس دستگاه شما را عیب یابی می کنند و پس از برآوردها و محاسبه مقدام سیم و عایق و قطعات تعویضی هزینه استاندارد و معقولی را به شما اعلام می کنند.

پروسه انجام تعمیرات پس از موافقت شما شروع خواهد شد. هزینه سیم پیچی موتورهای تکفاز و سه فاز در سالار سرویس با توجه کیفیت عالی خدماتی که ارائه می دهیم مقداری کاملا استاندارد است.

تفاوت موتور تک فاز و سه فاز برای سیم پیچی

موتورهای تکفاز موتورهای به نسبت ساده تری هستند. این موتورها برای لوازم خانگی با ولتاژ برق شهری کاربرد دارند. نوع سیم پیچی موتورهای تکفاز با موتورهای سه فاز متفاوت است. موتورهای تکفاز 5 روش مختلف سیم پیچی دارند. از جمله روش های سیم پیچی موتورهای تکفاز عبارتند از:

  1. سیم پیچی موتور تکفاز طرح دو فاز
  2. سیم پیچی گام کسری
  3. سیم پیچی گام کامل
  4. سیم پیچی موتور القایی تک فاز با راه انداز خازن دائم کار
  5. سیم پیچ کمکی دائم در مدار یک طبقه گام کسری

سیم پیچی تک فاز - سالار سرویس

این در حالی است که سیم پیچی موتورهای سه فاز که موتورهای قدرتمند صنعتی می باشند به دو روش اتصال ستاره و اتصال مثلث انجام می گیرد. موتورهای سه فاز معمولا در مراکز صنعتی و کارخانه ها و روی ماشین آلات سنگین سوار می شود و انجام سیم پیچی های از این قبیل باید توسط یک متخصص سیم پیچی با تجربه و ماهر صورت بگیرد.

خدمات سیم پیچی تک فاز و سه فاز سالار سرویس چگونه است؟

در سالار سرویس خدمات سیم پیچی تک فاز و سه فاز به صورت کاملا حرفه ای و با آخرین تجهیزات روز دنیا صورت می گیرد. سالار سرویس از معدود مراکز تخصصی سیم پیچی به شمار می رود که خدمات خود را به صورت فوری و با بیشترین کیفیت در تهران ارائه می دهد. سیم پیچی موتور انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال از جمله خدمات تخصصی سالار سرویس است.

مزایای استفاده از خدمات سیم پیچی تک فاز و سه فاز سالار سرویس

استفاده از خدمات سالار سرویس مزایای ویژه خاص خود را دارد. مشترین مداری در مرکز تخصصی تعمیراتی سالار سرویس حرف اول را می زند. رضایت مشتری اولین اولویت سالار سرویس بوده و همکاری بلند مدت مشتریان با سالار سرویس گویای همین گرایش است.

سالار سرویس صرفا به کار خود به عنوان یک بنگاه اقتصادی نمی نگرد. هدف ما ایجاد حس نوع دوستی نسبت به یکدیگر و نسبت به محیط زیست ما می باشد. همچنین ارزش هایی مانند برابری زن و مرد، رعایت حقوق کارکنان، نگاه برابر بین اعضای تیم و کمک به همنوع از جمله اصول کاری مجموعه سالار سرویس می باشد.

همکاری با مجموعه سالار سرویس دارای مزایای زیر است:

  • سرعت در ارائه خدمات
  • کیفیت بالای خدمات
  • تخصص بالای تکنسین های سالار سرویس
  • قیمت استاندارد و معین برای ارائه خدمات
  • اعزام تکنسین ها به محل در صورت نیاز

سالار سرویس آماده است تکنسین‌های خود را در اسرع وقت به تمام نقاط تهران اعزام کرده و خدمات باکیفیت و ارزان خود را در اختیار همه قرار دهد.

 

اسکرول به بالا