سالار سرویس

تعمیرات انواع کولر گازی

تعمیرات تخصصی کولر گازی در سالار سرویس

ما در مجموعه سالار سرویس تعمیر کولر گازی را به طور اصولی با کمترین دستمزد و بیشترین کیفیت بر عهده می گیریم. برای سرویس کولر گازی خود فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید فرم مقابل را پر کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و پس از ثبت اطلاعات شما به محل اعزام شوند.
همین حالا گوشی را بردارید و با شماره های زیر تماس بگیرید.

فرم درخواست تعمیرات

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر گازی یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات تخصصی سالار سرویس است. تعمیر کولر گازی به سال ها تجربه نیاز دارد. متخصصان تعمیرات کولر گازی سالار سرویس با تعهد بالا و دلسوزی تلاش می کنند دستگاه شما را به بهترین نحوه و با کمترین هزینه ممکن تعمیر کنند. با توجه اینکه دستگاه صرفا سرمایشی است و یا دوکاره می باشد، باید سالی یک یا دوبار سرویس کولر گازی صورت بگیرد.

سرویس کولر گازی - آموزشگاه برق و الکترونیک

سالار سرویس تعمیرات سیار کولر گازی شما را بر عهده می گیرد و بهترین سرویسکاران را به صورت فوری به محل

شما اعزام می کند. این تعمیرکاران به عیب یابی، تعمیر یا تعویض انواع کولر گازی در انواع برندها مسلط هستند. برای دسترسی فوری به خدمات تعمیرات کولر گازی در تهران با شماره تلفن های سالار سرویس تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را پر کنید تا در کمترین زمان با انجام هماهنگی ها تعمیرکاران به محل شما اعزام شوند.

نصب کولر گازی

کولر گازی دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. نصب کولر گازی دارای اصول خاصی می باشد و اگر به درستی صورت نگیرد می تواند باعث کاهش راندمان کاری کولر گازی، کاهش عمر مفید آن و یا ایجاد مشکلات مقطعی در مواقع مختلفی مانند سرما و یخ بندان شود. برای نصب کولر گازی باید بهترین محل نصب برای آن انتخاب شود و تمام نکات نیز رعایت شوند. متخصصان سالار سرویس قادرند با تحلیل شرایط در منزل یا محل کار شما بهترین مکان را برای نصب انتخاب کنند.

تعمیر کولر گازی - آموزشگاه برق و الکترونیک

تعمیرات کولر گازی در محل

کولر گازی دارای دو بخش مجزا می باشد. یونیت خارجی یا همان کمپرسور خیلی سنگین می باشد و جابجایی آن سخت است. یونیت داخلی نیز روی دیوار نصب شده است. بنابراین امکان جابجایی این لوازم به سالار سرویس برای تعمیر وجود ندارد و یا بسیار سخت است.

بنابراین متخصصان تعمیر و سرویس کولر گازی سالار سرویس آماده اند برای تعمیر کولر گازی در منزل و به صورت فوری به محل اعزام شوند. این افراد با تجربه و متخصص با رعایت آداب معاشرت و مشتری مداری، تلاش دارند عیب یابی و تعمیرات کولر گازی شما را با تقلیل هزینه ها به کمترین مقدار ممکن در کنار حفظ کیفیت، به انجام برسانند و رضایت شما را از تجربه همکاری با سالار سرویس جلب کنند. نصب و تعمیرات انواع کولر گازی در برندهای مختلف تخصص ماست.

تعمیرات کولر گازی در محل - آموزشگاه برق و الکترونیک

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی

استفاده از خدمات سالار سرویس مزایای بسیاری دارد. به همین دلیل نیز هست که مشتریان سالار سرویس همگی از نوع ارائه خدمات ما بسیار راضی هستند و این رضایت در حال گسترش است و عمدتا مشتریان سالار سرویس ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای تعمیرات و حل مشکل به صورت اساسی
  • هزینه های استاندار و تعریف شده
  • تجربه بالای تعمیرکاران و تسلط روی تعمیر انواع کولر گازی در برندهای مختلف
  • اعزام فوری متخصصان به محل

هزینه تعمیرات کولر گازی

اعلام هزینه تعمیرات کولر گازی یک کار کارشناسی می باشد. این کار باید توسط متخصصین ما و با استفاده از ابزار سنجش و ارزیابی مدرن صورت بگیرد. شرایط و معایب کولرهای گازی به شدت متنوع می باشد و هزینه نهایی نیز به عوامل مختلفی از جمله شرایط و محل نصب، برند و مدل کولر گازی و نوع قطعه معیوب بستگی دارد.  برای اعلام هزینه نهایی باید ابتدا عیب یابی صورت بگیرد. اما تلاش تمام سرویسکاران متعهد سالار سرویس این است که تعمیرات کولر گازی شما با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام شود.

تعمیرات کولر گازی در تهران - آموزشگاه برق و الکترونیک

معرفی قطعات و اجزای کولر گازی

کولر گازی یکی از لوازم خانگی است که مانند همه لوازم خانگی دیگر دارای قطعات مکانیکی و لوازم الکترونیکی است. به طور کلی اجزای تشکیل دهنده کولر گازی به دو دسته قطعات مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می شوند. فقط هنگامی یک کولر گازی به درستی کار می کند که این اجزاء هرکدام به تنهایی سالم باشند و در همکاری با یکدیگر نیز به درستی عمل کنند.کولر گازی دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. عملکرد کولر گازی بر پایه چرخه تبرید تراکمی است. متخصصان سالارسرویس روی تعمیرات کولر گازی در انواع مختلف و عیب یابی قطعات مختلف متبحر هستند.

اجزای مکانیکی کولر گازی شامل موارد زیر است:

  • کمپرسور
  • اواپراتور
  • گاز مبرد
  • فیلتر تصفیه هوا
  • لوله مویی
  • لوله تخلیه
  • کندانسور
اجزای الکترونیکی کولر گازی
  • برد الکترونیکی
  • تابلو برق
  • موتور الکتریکی
  • فیوز حرارتی
  • خازن
  • سنسور تنظیم هوا

تعمیرکاران سالار سرویس کاملا باتجربه و با سابقه هستند. این تعمیرکاران روی تعمیر انواع قطعات کولر گازی اعم از قطعات مکانیکی و الکترونیکی مسلط هستند و قادرند تمام این قطعات را عیب یابی و تعمیر کنند.

مشکلات رایج کولر گازی

کولرهای گازی مانند دیگر لوازم برقی گاهی دچار ایرادات و اشکالاتی می شوند. این کولرهای گازی دارای مشکلات رایجی هستند. در ادامه این مشکلات رایج را مورد بررسی قرار می دهیم. تخصص سالار سرویس در تعمیرات کولر گازی و سرویس کولر گازی با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه است.

نشت گاز گولر گازی اسپلیت

مهمترین عنصر در خنک سازی محیط گاز مبرد است. بدون گاز مبرد کولر گازی باید یکسره کار کند و در ضمن توانایی خنک سازی محیط را نیز به طور موثر نخواهد داشت. اگر کولر گازی دچار نشتی گاز باشد باید این نشتی به سرعت برطرف شود زیرا کمبود گاز مبرد عملکرد چرخه را عملا بی فایده می کند. متخصصان تعمیر کولر گازی سالار سرویس نشتی لوله ها را به دقت بررسی می کنند و با برطرف کردن مشکل و شارژ گاز مجدد بازدهی کولر گازی را به حالت اولیه باز می گردانند.

روشن نشدن کولر گازی

یکی از مشکلات رایج کولر گازی روشن نشدن کولر گازی است. یکی از عواملی که موجب این مشکل می شود ایراد ترموستات است. ترموستات باید خنک بوده و دمای پایینی داشته باشد. منبع تغذیه و سیم ها نیز باید بررسی شوند تا از اتصالات و جریان و ولتاژ ورودی اطمینان حاصل شود. در این حالت باید پنل الکترونیکی را نیز بررسی کنید تا فیوزها سرجای خودشان باشند.

اسکرول به بالا