سالار سرویس

تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در انواع تسمه ای و گیربکسی در تمام برندها

سالار سرویس با بیش از یک دهه ارائه خدمات در تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی توانسته اعتماد جامعه بزرگی از مشتریان را به خود جلب کند. برای بهره مندی از خدمات سالار سرویس فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید یا فرم روبرو را پر کنید. تکنسین های ما در اسرع وقت به محل اعزام می شوند.

با کیفیت ترین خدمات و نازل ترین قیمت‌ها را با سالار سرویس تجربه کنید.

فرم درخواست تعمیرات

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی یک شغل کاملا تخصصی است. ماشین های لباسشویی از ضروریات هر خانه این می باشند. ماشین های لباسشویی در برندهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. ماشین های لباسشویی معمول عمدتا تسمه ای می باشند. البته برخی برندهای کره ای مانند دوو و سامسونگ اقدام به تولید و فروش ماشین های لباسشویی گیربکسی و بدون تسمه می کردند.

تعمیر ماشین لباسشویی - سالار سرویس

این ماشین های لباسشویی سر و صدا و لرزش خیلی کمتری داشتند اما با تحریم صنعت لوازم خانگی کره ای این ماشین های لباسشویی از بازار خارج شدند اما می توان آن ها را هنوز در خیلی از منازل یافت. به همین دلیل یک تعمیرکار لوازم خانگی باید قادر باشد هر دو نوع ماشین لباسشویی را عیب یابی و تعمیر کند. 

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران یکی از خدمات مرکز تخصصی تعمیراتی سالار سرویس می باشد. متخصصان سالار سرویس در صورت وجود ایراد در ماشین لباسشویی شما به محل اعزام شده و با عیب یابی اصولی و تعمیر یا تعویض قطعات در کمترین زمان سرویس ماشین لباسشویی شما را به انجام می رسانند.

برای استفاده از سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی سالار سرویس می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. تعمیر ماشین لباسشویی یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران آموزش دیده و با تجربه صورت بگیرد.

سرویس ماشین لباسشویی - سالار سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

مرکز تعمیراتی تخصصی سالار سرویس خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل را نیز ارائه می دهد. ده ها متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی با مرکز سالار سرویس همکاری می کنند و آماده اعزام فوری به محل جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی می باشند. این اساتید با سال ها تجربه و دانش فراوان در زمینه سرویس ماشین لباسشویی قادرند انواع ماشین های لباسشویی را به صورت اساسی تعمیر کنند.

سرویس ماشین لباسشویی

سرویس ماشین لباسشویی در مرکز تعمیراتی تخصصی سالار سرویس توسط مجرب ترین تعمیرکاران تهران صورت می گیرد. ماشین های لباسشویی سیستم های پیچیده ای هستند که دارای قطعات زیادی می باشند. این قطعات با همکاری با یکدیگر یک هدف کلی را دنبال می کنند.

اما پیچیدگی این سیستم باعث شده تعمیرات این دستگاه یک شغل به طور کلی تخصصی باشد. سرویس ماشین لباسشویی در سالار سرویس به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد و تمام اقدامات به صورت دقیق فاکتور می شوند. قیمت ها نیز کاملا استاندارد و تعریف شده می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل - سالار سرویس

مزایای خدمات تعمیر ماشین لباسشویی

استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در سالار سرویس مزایای زیادی دارد. رضایت مشتری اولی هدف مرکز تخصصی تعمیراتی سالار سرویس است. از جمله مزایای خدمات تعمیر ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای خدمات
  • تنوع خدمات
  • متخصصان کار کشته و مسلط
  • هزینه استاندارد و تعریف شده
  • عیب یابی دقیق
  • استفاده از آخرین ابزار و تجهیزات روز بازار کار تعمیرات
  • تعمیر دستگاه به صورت کاملا تخصصی
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • اعزام متخصصان به محل شما
  • و بسیاری مزایای دیگر

نتیجه همه این خدمات ما، رضایت و خشنودی مشتری از همکاری با مجموعه سالار سرویس می باشد. مشتریان سالار سرویس از روزهای اول شروع به کار این مجموعه در کنار ما همکاری داشته اند و این همکاری روز به روز مستحکم تر شده است.

تعمیرکار ماشین لباسشویی سیار

اگر به دنبال تعمیرکار ماشین لباسشویی سیار هستید پیشنهاد می شود حتما با سالار سرویس همکاری داشته باشید. سالار سرویس یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی می باشد. تعمیر ماشین های لباسشویی نیز یکی از زمینه هایی است که سالار سرویس در آن فعالیت دارد.

تعمیرکاران سیار ماشین لباسشویی ما در کمترین زمان به محل اعزام می شوند و با عیب یابی دقیق دستگاه شما هزینه را اعلام می کنند. در صورت توافق شما فرآیند تعمیر دستگاه شروع می شود و ماشین لباسشویی شما در کمترین زمان تعمیر خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی - سالار سرویس

تجربه و مهارت تکنسین سالار سرویس برای تعمیر لباسشویی

یکی از مزیت های اصلی همکاری با مرکز تخصصی تعمیراتی سالار سرویس تجربه و مهارت تکنسین سالار سرویس برای تعمیر لباسشویی است. همکاران ما قادرند انواع ایراداتی که تعمیرکاران دیگر قادر به تشخیص آن نیستند را به راحتی تشخیص دهند و با کمترین هزینه دستگاه شما را تعمیر کنند.

تعویض قطعه ماشین لباسشویی

یکی از مواردی که باعث می شود متخصصان سالار سرویس متفاوت از متخصصان مراکز تعمیراتی دیگر باشند توانایی تعمیر قطعات است. خیلی از تعمیرکاران هنگامی که توانایی و مهارت تعمیر یک قطعه را ندارند آن را با هزینه چند برابری برای مشتری تعویض می نمایند. این کار کاملا غیر حرفه ای و حتی غیر اخلاقی است.

تعویض قطعه ماشین لباسشویی باید فقط در همگام ضرورت انجام شود. سرویس لباسشویی عمدتا با تعمیر قطعات آن امکانپذیر است. بنابراین توصیه می شود برای تعمیر ماشین لباسشویی به هیچ وجه به افراد غیر متخصص مراجعه نکنید.

مراحل انجام تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی دارای مراحل مختلفی است. مراحل انجام تعمیر ماشین لباسشویی از عیب یابی آنها شروع می شود. اگر عیب یابی ماشین لباسشویی به درستی انجام شود انجام بقیه مراحل خیلی سخت نیست.

در ادامه یک تعمیرکار باید با احتساب نفع مشتری در مورد تعمیر و یا تعویض قطعه تصمیم بگیرد. اگر تعمیر قطعه ممکن است در کوتاه مدت به بخش های دیگر دستگاه آسیب بزند، تعمیرکاران با آگاه سازی مشتری نسبت به این اقدام، قطعه راتعویض می کنند.

استفاده از قطعات اصلی ماشین لباسشویی

مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی سالار سرویس نسبت به استفاده از قطعات اصلی ماشین لباسشویی به مشتریان تضمین می دهد. تمام قطعات ماشین لباسشویی با قطعات اورجینال تعویض می شوند و اگر به دلیل تحریم ها یا هر مشکل دیگری، قطعه با کیفیت در بازار موجود نباشد نسبت به تعویض قطعه جایگزین و شرایط و کیفیت آن به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در سالار سرویس به عیب یابی دقیق دستگاه شما توسط متخصصان سالار سرویس بستگی دارد. اگر ماشین لباسشویی شما به درستی عیب یابی شود با توجه به قطعه معیوب، هزینه تعمیر آن مشخص خواهد شد. این هزینه نازلترین مقدار دستمزد بازار کار است.  

اسکرول به بالا